Thursday, March 13, 2008

KAWUNGANTEN

entah kenapa tiba tiba aku begitu Merindukan Suatu Tempat Bernama Kawunganten. kawunganten Pasare gede tapi berantakan apalagi siki di majukena tetapi malah dadi keton sumpeg dan semrawut. Satu hal yang kusayangkan dari kawunganten Terlalu banyak Preman sehingga menguasai tempat Tersebut

Biar bagaimanapun Kawunganten Tetaplah Kawunganten Karena aku sangat merindukan Mie Ayam Kawunganten

foto diambil dari sini oughh ngences kie saking kepengine



7 comments:

Ajay said...

Mengko ta anteri mih tegal gelem ra? Kan pada bae inyonge

hni said...

waahhh.. yummy banget kaya ne yaa mbak..? jadi pengin mie yono di pwt..

kw said...

walah, kangene kok mung karo mie ayam e, ora kelingan yo karo pecak lele, lumbu kobis?

jarene lagi musim plu burung nang kono? ati2

cewekndeso said...

AJAY : Meng Tegal adoh temen kang, inyong mengko numpak bis ya mumet heheh


HNI : Genah iya koh mulane dadi ngiler kayak kie


KW : inyong ora tau mangan pecak lele sing tek senengi mung mie ayam walo ora nana daging ayame :D

oiya pancen agi mulai pada takut dengan adanya virus yang satu ini karena udah ada 4 anak2 meninggal gara gara flu burung ini maka dari itu sekolah tk dan sd di liburkan 2 minggu

Anonymous said...

akhire aqw ulih batir wong kawunganten. nek aqw dewek sih wong mbingkeng sing mbene nemu batir nangkring nang dun-maya... aja kelalen di bukak FSe enyong ya...sholehan_wongbrinkeng@yahoo.com lah rika siki agi kawunganten apa ora,,,brinkeng siki banjir apa ora yah,,, he,,he,,he,, soale aqw wisue ngode nang mbandung.

sholehan_wongbrinkeng said...

akhire aqw ulih batir wong kawunganten. nek aqw dewek sih wong mbingkeng sing mbene nemu batir nangkring nang dun-maya... aja kelalen di bukak FSe enyong ya...sholehan_wongbrinkeng@yahoo.com lah rika siki agi kawunganten apa ora,,,brinkeng siki banjir apa ora yah,,, he,,he,,he,, soale aqw wisue ngode nang mbandung.

~JERUKLEGI SEMENDHEH~ said...

Salam kenal aja.......
Kapan-kapan mampir di Blog-e Inyong di :

http://pojokjeruklegi.blogspot.com

ya ? siapa tau ana sing bermanfaat... !!

maturnuwun !!

~JERUKLEGI SEMENDHEH~