Wednesday, November 21, 2007

MARAKE LESBIAN NANG HONGKONG




Jenenge lesbian nang hongkong masaAlloh akehe pol, ayu ayu terus nek sing dandan dadi wong lanang ya ora kalah nggantenge karo wong lanang asli
biasane kebanyakan lesbian diawali oleh pergaulan bebas trus tekanan batin di putus pacar pada akhire mlayu ora percaya maning meng wong lanang dan juga merga lingkungan sangat mendukung, sing lewih parah sampe ana kedaden pernikahan antar wanita yg diadakan di toko indonesia yg menghabiskan jumlah dana sekitar $15 ribu hongkong dolar KLIK DI SINI UNTUK BAHASA INDONESIA
lewih seru maning ngasi di rewangi perang perangan rebutan cewek rela bunuh bunuh diri demi kang mas "Gadungan" dan juga sampe ana sing rela kelangan kerjaan di pecat majikan.
kisah kasih lesbian nang hongkong selain faktor diatas juga karena saking akehe wong wedon nang kene dadi ya akeh sing nglakokna kayakue.
aku ora termasuk lho merga aku esih normal menyukai laki laki sewajarnya heheee "Bebek kon ora silem - awake dewek ya mesti dialem"
sebenere bocah sing nglakokna lesbian kue bukane ora ngerti agama ato ora ngerti dosa tp karena merasa kesepian dan mungkin bae ya karena tekanan sing marekna lesbian untuk pelarian.
tapi biar lesbian nang kene nek balik meng kandang umah indonesia biasane ya normal maning akeh akehe, alon alon gelem seneng meng wong lanang maning wong anu sing jenenge kebutuhan batin kan kepengin apamaning ndeleng wong wong pada nikah ndue rumah tangga dadi mestine ya kepelu pelu

"wallohualam"

11 comments:

Dony said...

Wong ayu2 kok podo dadi lesbian. Mbok dadi pacarku wae

Bangsari said...

oh kaya kuwe ya? ya pancene angel nek adoh kang sanak sedulur, ora ana pengawasan dadi sekarepe dewek. ora usah adoh adoh nang hongkong, nang jakarta be ora beda adohe...

wanita keren said...

lho keren iku...
kan akeh wedok dadi iso ngurangi..
saingan oleh wong lanang..

*wkakakakk*

aku yo due sahabat lesbi sampe saiki yo tetep kawen karo wedok..
tp utek ke PINTER n JEnius lho..
saiki sugeh urip pe tentrem..

:P

Ros Marya Yasintha said...

waduhhhh susah ya bahasanya...
yahhh..saya coba-coba untuk ngerti-ngertin dehhh..tapi takutnya salah..

Semoga mereka yang lesbi klo memang balik Indonesia jadi "sembuh" lagi itu benar!!
Takutnya malah menyebarkan trend itu :)

Mungkin blog ini di ciptakan khusus untuk kalangan tertentu (yang bisa bahasa jawa)
namun untuk alasan informasi, diharapkan ada yang berbahasa Indonesia.

ono said...

Mugi mugi panjenengan lan konco2x sing deket mboten ikutan ngeles'bi lan dijogo imane. Jakarta kathah tiang lesbi lan sakniki marak teng kota sebelah'e yaitu depok.

Niku potone keren banget, rawani nyawang suwe suwe.

Slamet Widodo said...

salam kenal yu.
nggawe blog versi indonesiane po'o ben tambah akeh sing mudheng isine.

Evan said...

Posting anyare ngendi,mbak? evan pengen ngerti kabar terbaru dari Hongkong

cewekndeso said...

>kang bangsari> janjane aku wedi nulis tentang lesbian luh soale wedi mbok kepelu pelu malah hi..hii

>ros marya dan kang slamet widodo> cewekndeso lg berusaha nich nulis dlm dua bahasa yaitu indonesia dan asli jawa ngapak tp masih dlm proses yg insyalloh nantinya tk bikin dua.

>kang ono> trimakasih


>evan> cewekndeso udah nulis cuman blm tk publish masih bertahap nulisnya dan bertahap pula publisnya biar beritanya selalu ada.

>kang doni> nek kabeh kabeh dadi pacarmu lho opo gk repot nglayaninnya lah wong seminggu kui mung ono 7 hari kok he..heeh

Maruria said...

Hiiii...medeni temen sih mbekayu..
Aja nganti ketularan lah yaa....

Mbokefatih said...

Iya nyong be ngasi prandang prinding macane, apa maning ndeleng gambare hiyy njijihi pisan

yoyo said...

Redtube Cams